KONEČNE ONLINE!

16.07.2010 10:27

Ako ste si isto všimli, tak naša pôvodná stránka prestala niekedy v polke apríla doslova z minúty na minútu existovať. Mnohí z vás ste sa ma pýtali prečo, ale ani ja som nepoznal odpoveď na túto otázku. Tíško som dúfal v nejaký rýchlo riešiteľný technický defekt u prevádzkovateľa hostingu alebo v sieti stránok, ktoré parili pod www.gundam.sk. Pravda bola však oveľa krutejšia. Vlastník gundam.sk totižto nezaplatil hosting (o dôvodoch špekulovať nebudeme) a vďaka tomu bola celá sieť nekompromisne vypnutá a neskôr i zmazaná. Neostávalo mi nič iné, len nájsť pre GAW-Subs nový domov a celý web nanovo vybudovať úplne od nuly, čo sa mi po dlhých útrapách aj konečne podarilo a statočne môžem prehlásiť, že zas fungujeme v plnej sile a kráse. Do konca týždňa by mala byť doriešená grafika stránky a bude dokončený upload titulkov, ktoré sa už vrátili z korektúry. Dúfam, že toto sťahovanie bolo posledné a budeme sa môcť plne venovať tomu, čo robíme najradešj - titulkom k vašim obľúbeným anime titulom.